Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chatbot v podnikovém informačním systému
Novák, Miroslav ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší problematiku tvorby chatovacích robotů. Teoretická část práce představuje obecně koncept konverzačního rozhraní a analyzuje dostupné technologie k jeho tvorbě. Praktická část práce řeší návrh a implementaci konkrétního chatovacího robota, jehož cílem je být virtuálním asistentem v procesu výběru a nákupu zboží. Toho je dosaženo pomocí propojení chatovacího robota se systémem správy podnikových informací pomocí OData webových služeb. Jedním z největších problému bylo určení pořadí dotazovaných otázek týkající se vlastností produktů, přičemž pro implementaci byla využita teorie tvorby rozhodovacích stromů.
Chatbot v podnikovém informačním systému
Novák, Miroslav ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší problematiku tvorby chatovacích robotů. Teoretická část práce představuje obecně koncept konverzačního rozhraní a analyzuje dostupné technologie k jeho tvorbě. Praktická část práce řeší návrh a implementaci konkrétního chatovacího robota, jehož cílem je být virtuálním asistentem v procesu výběru a nákupu zboží. Toho je dosaženo pomocí propojení chatovacího robota se systémem správy podnikových informací pomocí OData webových služeb. Jedním z největších problému bylo určení pořadí dotazovaných otázek týkající se vlastností produktů, přičemž pro implementaci byla využita teorie tvorby rozhodovacích stromů.
Product Information Management
Antonov, Anton ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Product Information Management (PIM) je oblast, která se zabývá správou kmenových dat o produktech a kombinuje zkušenosti a principy datové integrace a datové kvality. Product Information Management slučuje specifické atributy produktu napříč všemi kanály v dodavatelském řetězci. Sjednocením, centralizací a standardizací všech informací o produktu do jedné platformy se dá dosáhnout kvalitních a aktuálních informací s přidanou hodnotou. Cílem teoretické části je sestavit ucelený obraz o PIM, zařadit PIM do širšího kontextu, vymezit a popsat složky řešení PIM, popsat hlavní odlišnosti charakteru produktových dat od dat o klientech a shrnout dostupné poznatky o správě a řízení znalostních bází datové kvality pro PIM relevantní pro vyřešení praktické úlohy. Praktická část se zabývá navržením struktury, obsahu a způsobu naplnění znalostní báze řešení Product Information Management v prostředí softwarového nástroje DataFlux od společnosti SAS Institute. Součásti praktické úlohy je analýza reálných produktových dat, návrh definic a objektů znalostní báze, vytvoření referenční databáze a testování znalostní báze pomocí navržené webové služby.
Product Information Management - bohatství ukryté v datech o produktu
Bort, Tomáš ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
V dnešní náročné době jsou hlavními rysy většiny odvětví převis nabídky nad poptávkou a tvrdé konkurenční podmínky. Úspěch má pouze ten, kdo je schopen uspokojit specifické potřeby zákazníků, efektivně spolupracovat s dodavateli v rámci celého dodavatelského řetězce a v neposlední řadě také ten, kdo je schopen urychlit výměnu vnitropodnikových informací. Organizace je tak nucena neustále hledat nová a inovativní řešení, což není možné bez standardizace a co největší automatizace podnikových procesů. Diplomová práce se věnuje jednomu z možných řešení vzniklé situace -- správě klíčových dat o produktech (PIM). Jelikož je určena především byznys manažerům (IT laikům), v úvodu odpovídá na otázku, proč je důležité klíčová data znát a řídit je. Specializuje se však na řízení dat o produktech, přináší jeho ucelený přehled včetně výhod a nevýhod zavedení a dopadů na finanční i organizační stránku společnosti. Další část popisuje zjednodušený nicméně aplikovatelný postup analýzy správy a řízení dat (s důrazem na PIM) a následně na základě rešerší uvádí hlavní chyby při jeho zavádění. Kromě přehledu dodavatelů řešení PIM představuje práce také nejnovější trendy jeho užití. Vedle interní synchronizace dat rozebírá práce několik standardů pro produktová data -- nezbytném kroku pro externí datovou synchronizaci. Té se pak týká praktická část. Celá práce je koncipována tak, aby organizaci přinesla jednoduchý, avšak celistvý, a proto účinný nástroj pro správu klíčových dat o produktu a pomohla jí tak získat konkurenční výhodu.
Srovnání produktů z oblasti Product Information Management
Vytiska, Tomáš ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice Product Information Managementu (PIM) a srovnání jejich nástrojů. Jejím cílem je představit a popsat problematiku PIM v českém jazyce. K dosažení dalšího cíle je třeba stanovit dílčí cíl, a to vytvořit systém kritérií. Samotným dalším cílem je pak analýza a srovnání nástrojů PIM. Pro dosažení výše uvedených cílů je využito těchto postupů: rešerše informačních zdrojů, získávání informací prostřednictvím emailové komunikace, definování srovnávacích kritérií na základě analýzy produktů a empirických zkušeností a znalostí. Vlastní přínosy práce pak kopírují výše uvedené cíle. Práce se skládá ze dvou celků. První, teoretická část se zabývá problematikou definice PIM, kontextu vůči ostatním systémům, funkcionalitou, architekturou a vývojem trhu. Druhá, praktická část se zabývá výběrem nástrojů k porovnání, definicí systém kritérií a srovnání nástrojů PIM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.